Tagastamised

Meil on 14-päevane tagastuspoliitika, mis tähendab, et teil on 14 päeva pärast eseme kättesaamist õigus tagastust taotleda.

Pretensioonis tuleb märkida Kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, Tootel ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument.

Tagastuseks peab teie ese olema samas seisukorras nagu te selle saite, kasutamata. Teil peab olema ka ostutšekk või ostukinnitus, mis saabub teie e-postile peale makse sooritamist.

Tagastuse alustamiseks võite meiega ühendust võtta aadressil info@example.com. Kui teie tagastus on aktsepteeritud, peate ise eseme tagasi saatma.

Alati võite meiega ühendust võtta igasuguste tagastusküsimuste korral aadressil info@example.com.

Kahjustused ja probleemid
Palun kontrollige oma tellimust kohe pärast selle kättesaamist ja võtke meiega kohe ühendust, kui ese on defektne, kahjustatud või kui saate vale eseme, et saaksime probleemi hinnata ja selle parandada.

Erandid / mitte-tagastatavad esemed:

Kahjuks ei saa me aktsepteerida tagasipöördumisi allahindluses olevate esemete ega kinkekaartide kohta.

Vahetused
Kiireim viis tagada, et saate soovitut, on tagastada olemasolev ese ja kui tagastus on aktsepteeritud, teha uus ost eraldi.

Tagasimaksed
Teavitame teid, kui oleme teie tagastuse kätte saanud ja seda kontrollinud, ning anname teile teada, kas tagasimakse on kinnitatud või mitte. Kui kinnitatud, tagastatakse summa automaatselt vastavalt teie algsele maksemeetodile.